vrijdag 9 augustus 2013

Als je het roken beu bent...

... en je het maar niet kunt laten, probeer dan de minder ongezonde vervanger: de elektrische sigaret.
Een goed alternatief waarmee je alleen -indien gewenst- de nicotine nog binnen krijgt.
Alle ziekmakende stoffen van de tabak zijn niet aanwezig. Dus geen teer, geen koolmonoxide, geen ammoniak, enz.
Maar wel heerlijk genieten en nog met een lekker smaakje ook. Chocola, koffie, fruit, mint, tiramisu, caramel, amaretto, verzin het maar. Het is net snoepen zo lekker.

Al wat de dampvloeistof bevat is: Propyleen Glycol, smaakstof en -indien gewenst- nicotine. Het voelt als roken en is veel lekkerder. Geen stank meer en geen mee-rokers meer.
Lekker op je gemak "dampen".

Wil je meer weten, kijk op het dampforum waar je alle informatie vindt. Je leest de ervaringen van de mensen, informatie over nieuwe producten, waar je het kunt kopen bij door het forum gescreende winkels.
Het forum groeit met de dag, want steeds meer mensen willen blijkbaar een alternatief voor de sigaret. En die is er. De e-sigaret. Het is nog nooit zo makkelijk geweest om de brandpeuken links te laten liggen.

Ik heb altijd gezegd "ik stop niet met roken" - "ze mogen me alles afnemen behalve m'n peukie", maar dit is zo'n goed alternatief dat ik vanzelf met de sigaretten gestopt ben. Heb er geen behoefte meer aan. Het is nu bijna 8 maanden geleden dat ik voor het laatst gerookt heb.

Een toverstokje? Je zou het bijna zeggen. Want als ik het kan, kan iedereen het.



4 opmerkingen:

  1. Dat is een goed alternatief.
    Mijn man is een paar jaar geleden gestopt toen hij de Mexicaanse griep had. Dat was zonder problemen gegaan. Heel enkele keer mist hij het nog, maar over het algemeen is hij blij dat hij gestopt is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat knap, zomaar stoppen, zonder alternatief. Ik kan het niet. Daarom ben ik blij met de e-sig. Sta er zelf van te kijken dat ik de sigaretten ook totaal niet mis.
    Heerlijk zo. Geen gehoest en gerochel meer 's morgens. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi yvon.
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt
    lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen