dinsdag 24 september 2013

Bugje in Blogger

Voor degenen die er belang bij hebben: er zit een bugje in Blogger (foutje in het systeem) bij het toevoegen van een gadget in de menubalk.
Wanneer ik daar een plaatje uploadde kreeg ik bij het opslaan de melding "Verplichte velden moeten worden ingevuld", bij Titel.

Dat is iets van de laatste paar weken, daarvoor was dat niet.
En bij mijn layout is het niet wenselijk boven elk plaatje een titel te hebben.

Ik heb daarover gisteren een vraag gesteld bij Blogger Community, en Kobus antwoordde dat dat inderdaad een bug is. Maar als je in het Titel-veld <!-- --> invult, zie je er niets van op je blog.

't Is maar even een weetje.


2 opmerkingen:

  1. he he! bedankt voor die tip. ik ben half gek gekomen vannacht - die images widgets toch! en zo raakte ik hier via google search op jouw blog aan het aha!-moment met je info. en ook héél bedankt om me te herinneren aan die mogelijkheid, was ik even vergeten.
    n♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O joh, laat je niet gek maken. Gewoon bij de Community een vraag stellen, et voilá.
    Maar fijn dat je het gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen