woensdag 6 november 2013

Volgende probleem

Jawel. Er gaat hier vooral niets gewoon zoals het hoort. Maar dat went.

Vanmiddag wilde ik de handleiding van de tv eens verder doornemen, en wat oefenen met de mogelijkheden en het ging dus weer niet van dat bekende leien dakje.
Ik kan een programma op pauze zetten en na een paar minuten weer op de pauzeknop drukken om verder te kijken. Dat leek me nou zo ideaal!
Dus dat heb ik geprobeerd, maar als ik vervolgens op de stopknop drukte om weer terug naar de live-uitzending te kijken en daarna naar een andere zender wilde zappen, liep hij vast.
Dat wil zeggen ik kreeg steeds de melding Weet u zeker dat u terug wilt naar de live-uitzending? Ja. OK.
Druk weer op de volgende zender, Weet u zeker dat u terug wilt naar de live-uitzending? Ja. OK.
En dat ging maar zo door, ik kon niet naar een andere zender.

Gebeld.
De tv-ontvanger moest helemaal uit gezet worden en als het probleem zich daarna weer voor zou doen moest ik terugbellen, want dan was er iets niet goed.

Goed geraden, zelfde probleem dus.

Gebeld.
De software van de ontvanger moest maar vernieuwd worden. Stap voor stap gedaan, en dat kon ongeveer 20 minuten duren, en als het probleem zich dan weer voor zou doen moest ik weer even bellen, want dan was er iets niet goed.

Nee, dat er iets niet goed was, was ik al achter.

Zelfde verhaal.

Gebeld.
De tv-ontvanger zou niet goed zijn en er werd mij een nieuwe toegestuurd. Die ging vandaag op de post, dus die zou ik morgen kunnen ontvangen. (Als Post-NL tenminste meewerkt, want daar schort het ook nog al 's aan.) Wanneer ik 'm ontvang, dan moet ik weer even bellen, want de oude moet dan afgemeld worden.

Morgen weer een dag vol verrassingen.

Wish me luck.

2 opmerkingen:

  1. Pffffffffff......... het zit je echt niet mee.
    Hopelijk gaat het vanaf morgen weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaat lekker hè. =D
    Maar ooit komt het goed, ga ik vanuit.

    BeantwoordenVerwijderen