dinsdag 2 april 2013

Omzetting

Aangezien het +account problemen gaf, heb ik het account omgezet naar het gewone blog-account.
Het is me wel gelukt om een volger in mijn zgn. bloglijst te krijgen, maar hoe krijg ik dat weergegeven op mijn blog? edit: dit is inmiddels gelukt.
Maar nu zoiets dat men mij kan volgen...
Als ik bij Indeling, Gadgets toevoegen op Volgers klik, moet ik er weer een +account van maken...
Ben ik dus weer terug bij af.
Hoezo kastje-naar-de-muur-verhaal. *zucht*

Nah ja, ooit zal ik wel achter de mysterieuze werking van Google komen, maar vooralsnog begrijp ik er nog weinig van.

Maar goed, vandaag was weer een gewone dag. Ik had gisteren al wat wasgoed van ma en pa meegenomen om in mijn machine te doen, want die van hun is gisteren overleden.
Na 28 jaar trouwe dienst, vind ik dat zo gek nog niet.

Vanmiddag het schone goed, opgevouwen en wel, weer teruggebracht, en juist waren ze in de berging bezig met een nieuwe wasmachine. Dat hebben ze dus snel geregeld.
Ik heb 's zitten denken, mijn wasmachine is ook al weer bijna 18 jaar oud... Hopenlijk blijft die het nog een tijdje doen. Heb ff geen zin in extra onkosten. De tijd gaat erg snel.

1 opmerking:

  1. Volgens mij is het nog niet helemaal gelukt,zoals ik tegen je had gezegd.
    Je moet denk ik in ieder geval je zichtbaarheid aan zetten,want ik kan via je account ook hier niet komen.Wat een gedoe hahahhha

    Fijne dag meis

    Liefs mij

    BeantwoordenVerwijderen